۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه | By: oxtay

کمتر از یک سال تا 2012

   قطعاً شما هم از ماجرای پیشگوییه نسترا داموس چید هایی شنیده اید اما چرا باید باورشان کنیم؟
نسترا داموس کیست:
نسترا داموس یکی از پزشکان قرن 16 بود و از راه پزشکی شهرت فراوانی یافت اما به دلیل آن که نتوانست همسر و دو فرزندش از خطر بیماری نجات دهد دچار مشکلات زیاد شده و به شهر سالون در فرانسه رفت.
در آنجا با بیوه زن ثروت مندی ازدواج و صاحب چند فرزند شد.
او در اتاق بالای خانه اش به نجوم جادوگری(کیمیا گری) پرداخت. نسترا به مطالعه کتابی به نام از های مصر ( mysteries agyotorum de میپرداخت برخی معتقدند که عامل اصلی الهامات همین کتاب بوده است.
او در این اتاق از سال 1547 پیشگویی های خود را آغاز کرد و برای نخستین بار آن را در سال 1555 منتشر ساخت
در روز 2/7/1566̨  نوسترآداموس در گذشت و جنازه ی او را بیرون بردند̨ ولی یکبار دیگر استخوان های باقیمانده ی او را به در کلیسا ی  سن لورن                 ( st.laurent ) در شهر سالون دفن کردندو تاکنون نیز قبر او در آنجاست و علامتی بر روی آن نهاده اند.
پیشگویی های او:
نسترا پیشگویی های بسیاری در باره چندین سال پس از خود کرده بود:
جنگ جهانی دوم و جنایات هیتلرو ناپلئون و 11سپتامبر و انقلاب ایران(خمینی). 
این واقعیات همگی به صورت غیر قابل باوری رخ دادند. برخی معتقدند که نسترا تاریخ این حوادث را میدانست!
اما نسترا جنگ جهانی سوم را هم پیشگویی کرده بود. او این جنگ را میان مسیح و زد مسیح(فراماسون) میداند که صد ها سال طول خواهد کشید. وپس از آن شرق و غرب با هم متحد میشوند.
 اما اگر 2012 پایان دنیا باشد در آن صورت یک نا متناسبی میان پیشگویی های او وجود دارد.
اثاث اصلی قیامت در 2012 به دو قسمت تقسیم میشود:1.حمله سیاره ای دیگر
2.جنگ و بمب های پرقدرت
 درباره قسمت اول به طور کامل بحث شد(اینجا کلیک کنید)

 
اما اگر ماجرا جنگ باشد میتوان 2012 را یک نقطه آغاز برای این جنگ و پایان دنیا دانست.
  برخی معتقدند که نسترا داموس پایان دنیا را سال 3750 میدانست که با پیشگویی های قبلی متناسب است. امروزه جنگ مذهبی مین هر دینی وجود دارد و هر مذهب به روش خود سعی در از بین بردن ادیان دیگر دارد.
 از طرفی فراماسون ها بی دلیل به این دین گرایش پیدا نکرده اند و تعداد کمی را هم شامل نمیشوند مستنداتی برای اثبات اعتقادات خود دارند.
 دین اسلام نیز به عنوان یکی از پر طرفدار و پرخاشگر در زمین بی تأثیر نیست
و شامل جنایات بسیاری نیز بوده. به گفته مسلمانان: مسیحیان و یهودیان از راه الهی فاصله گرفته اند. اما مسلمانان با یک سری دروغ و هوس انگیزی ها جوانان 14 15 ساله را برای عملیات انتهاری و کشتار دسته جمعی آماده میکنند و جالب آنجاست که قربانیان خود مسلمانان هستند!
 امروزه هر ابرقدرتی برای رسیدن به جا و مقام بیشتر از هیچ عملی دریغ نمیکند. در حدود چند سال اخیر بمب اتمی بزرگترین فاجعه جهانی بوده است اما امروزه بمب هایی همچون بمب کُبالتی(بمبی با روکش کبالتی که با یک انفجار حیات روی زمین از بین میرود) که هیچ ابر قدرتی جرأت ساخت آنرا ندارد جان همه ساکنان زمین را تحدید میکند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر